piątek, 29 marca 2013

Wielkanocny początek

       Moja przygoda z haftem krzyżykowym zaczęla się już wiele lat temu, kiedy Ciocia podczas ferii zimowych pokazała mi jak z kawałka materiału i nitki stworzyć coś pięknego. Na dobre zakochałam się w krzyżykach kilka lat później i zostało mi do dziś.
      Założyłam bloga, aby móc dzielić się z Wami moją pasją. Może nawet kogoś nią zarażę?
      Mój pierwszy post wstawiam tuż przed świętami Wielkanocnymi, więc przedstawiam Wam radosną, szaloną kurkę :)


Życzę wszystkim spokojnych, radosnych Świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze!

2 komentarze:

  1. No i doszłam do końca- początku, jestem pod wrażeniem Twojego wszechstronnego talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czyta się takie komentarze. Dziękuję. :)

      Usuń