środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku! / Happy New Year!

Święta minęły. Emocje opadają, życiowe baterie naładowane. Czas na kilka nowych zdjęć.
Chciałabym się Wam pochwalić niektórymi prezentami, jakie otrzymałam. Pokażę Wam te związane z szyciem i wyszywaniem. Oto one:

Holidays are over. Emotions fall, life batteries are charged. Time for some new pictures.
I would like to boast of some gifts I received. I'll show you those related to sewing and embroidering. Here they are:




Już mam pomysł na te tkaniny, tylko czasu brak. :( Udało mi się jednak wyszyć szybki obrazek jeszcze w klimacie świątecznym, ale marzyłam o nim. I zdążyłam!

I already have an idea for the fabric, but the lack of time. :( But I managed to embroider fast image still in an atmosphere of Christmas, but I dreamed about it. And I made it!





Chciałabym życzyć Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku. Niech przyniesie spełnienie marzeń, wiele szans, które będziecie mogli wykorzystać i dużo, dużo radości!

I would like to wish you all a Happy New Year. Let yourself dreams come true, a lot of opportunities that you can use and a lot, a lot of fun! 


2 komentarze: