sobota, 27 września 2014

1,5 roku bloga i taka niespodzianka!

Za dwa dni mój blog będzie miał półtora roku! Niestety przegapiłam roczek, dlatego pilnowałam kolejnej okrągłej okazji, żeby się pochwalić. :) Muszę przyznać, że nie zawiedliście mnie, ponieważ dostałam od Was najlepszy prezent jaki mogłam- 10 tysięcy wyświetleń :) To dla mnie niesamowity sukces. Zakładając bloga nie spodziewałam się nawet 5 tysięcy po takim czasie, a tu proszę!

Chciałam Wam bardzo podziękować za wsparcie, za ten bijący licznik każdego dnia. Dzięki temu wiem, że ktoś ogląda moje prace, moją pasję. Mogę się nią z Wami dzielić i to jest najwspanialsze! Dziękuję, że jesteście!

Żeby nie było, że nie mam co pokazać w tym poście- pochwalę się obrazkiem (jeszcze nieskończonym), który aktualnie tworzę.

Oto tukan!




Teraz lecę tworzyć dalej!
Jeszcze raz dziękuję, że jesteście!

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. wspaniale kolory :)
    zapraszam do mnie, moze wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne miejsce i bardzo cieszę się że tu trafiłam :)
    p.s. kolorki ptaka są cudne :)

    OdpowiedzUsuń