niedziela, 6 października 2013

Biorę udział!

Odkąd mam bloga- jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w żadnym konkursie. Postanowiłam to zmienić, dlatego jak tylko zobaczyłam wczoraj nowy post u DECU Style od razu się zgłosiłam.


Ostatnio mam niesamowitą chęć rozwijania swoich umiejętności manualnych. Dalej uwielbiam haft krzyżykowy, ale chcę czegoś więcej. W tamte wakacje zakupiłam sobie nawet cały zestaw podstawowy do decoupage, jednak po zrobieniu niekoniecznie dobrej pierwszej pracy- nieco się zniechęciłam. Tym razem jednak moje pragnienia są zbyt silne, żeby tak łatwo się poddać. Zapisałam się już na warsztaty z Iris Folding, Scrapbooking i będę również uczyć się robić wianki. Wszystko po to, by mieć większe możliwości i wyobraźnię. Chciałabym, by moje obrazki-prezenty były jeszcze ciekawsze, a może nawet nie będą to zawsze krzyżykowe prace?
Bardzo chcialabym mieć więcej tzw. przydasiów, bo dzięki temu miałabym większe "pole manewru" do rozwijania swoich umiejętności. Trzymajcie kciuki, bo może moje marzenia się spełnią. ;)

Już niedługo zaprezentuje Wam moje jarmarkowe, bożonarodzeniowe ozdoby. A teraz niestety zmykam do obowiązków- zaczęły się studia i nie ma czasu na lenistwo.

Pozdrawiam

1 komentarz: