środa, 30 października 2013

Warsztaty i nie tylko!

Już za dwa dni III Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Craftowe!


 Nie mogę się doczekać. Jest to wydarzenie trwające całą sobotę i niedzielę- przepełnione warsztatami dotyczącymi różnych technik jak scrapbooking, iris folding, tworzenie wianków czy mój ukochany haft krzyżykowy. W tym miejscu chciałabym się Wam pochwalić, gdyż w niedzielę zadebiutuję na nieco większą skalę i na żywo- otóż będę prowadzić pokaz! Nie mogę się doczekać. Mam lekką trema, ponieważ mam tylko 30 minut na zaprezentowanie podstaw haftu krzyżykowego- co to, jak to się "je" i z czym to się "je". Jednocześnie jestem pełna euforii i wprost odliczam dni... godziny, bo chcę się podzielić tym, co kocham, a może jeszcze przy tym nauczę kogoś wyszywać?
Plan jak to zrobię już mam i myślę, że jest całkiem fajny, ale tego dowiecie się przychodząc na mój pokaz w niedzielę o 12:30. Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ.  Oczywiście wszystkich serdecznie zapraszam. :)
Informacja o moim pokazie pojawiła się również na stronie. Oto ona:



Bardzo skromna, ale ze zdjęciem moich ozdób świątecznych. Radości było co nie miara jak to zobaczyłam. :)  Trzymajcie za mnie kciuki, żebym była w stanie cokolwiek wykrzyżykować tymi trzęsącymi się z emocji rękoma.

W następnym poście nowości i parę planów, muszę tylko porobić zdjęcia w świetle dziennym.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Gratulacje!! szkoda, że do Wrocławia tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam za daleko do Wrocławia, a chętnie bym wpadła.
    Powodzenia w prezentacji!

    OdpowiedzUsuń