czwartek, 19 września 2013

Kolejny ślubny obrazek ukończony i oddany

W zeszły weekend byliśmy z moim Chłopakiem na weselu Naszych przyjaciół. Oczywiście nie mogłam pojechać tam z pustymi rękoma, więc wyszyłam obrazek jako część prezentu. Moim zdaniem wyszedł bardzo ładnie i delikatnie.






Ślub brali oczywiście Ola i Grzesiek, stąd litery "O" i "G". Mam nadzieję, że dzięki takiej pamiątce często będą wracać do wspomnień z tego piękniego dnia. :)
Obrazek wyszyłam na aidzie rustico 14 ct, użyłam nitek DMC (tradycyjnie). Literki wg wzoru miały być złote, ale kompletnie nie było ich widać, dlatego wprowadziłam swoje poprawki, ale to już u mnie normalne- zawsze dodaję coś od siebie. 
Jeśli chodzi o wyszywanie krzyżykami- otrzymałam ostatnio bardzo fajną propozycję, która być może otworzy przede mną drzwi, przez które od dawna pragnę przejść, ale na razie nie chcę zapeszać :) Liczę na to, iż już niedługo będę mogła się pochwalić. Tymczasem trzymajcie mocno kciuki! 

Pozdrawiam





3 komentarze:

  1. Sliczny , dawno nie robiłam krzyzyków , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka i piękny prezent - taki od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cokolwiek by to nie było, trzymam kciuki! :) Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń