wtorek, 3 września 2013

Charlie's ark

Tulipan skończony, ale czym prędzej zaniosłam go do oprawienia. Zdjęcia zrobię jak już będzie gotowy!

Wspominałam dzisiaj jakie obrazki już wyszyłam i znalazłam trzy urocze zwierzątka, które mnie urzekły swoja prostotą i kolorystyką. Wyszyłam je już dawno, ale dzisiaj stwierdziłam, że muszę wyszyć jeszcze kilka obrazków z tej serii, bo bardzo mi się podobają i mimo wielu barw- wyszywa się je szybko.

Zdjęcia robiłam dawno i jeszcze mało profesjonalnie, mimo wszystko pragnę Wam pokazać te urocze zwierzaki.








Ciekawa jestem jak Wam się podobają. Mile widziane wszelkie komentarze. A już za kilka dni- TULIPAN! :)

4 komentarze:

  1. żyrafa jest świetna! :) zapraszam do siebie po odbiór blogowego wyróżnienia - zabawa nieobowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely, very sweet (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Cała seria jest śliczna

    OdpowiedzUsuń