poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas!

Jest to ostatni post przed świętami, więc pragnę poświęcić go na życzenia. Chciałabym, żeby nie były banalne, ale od serca. Nie chcę, by były tylko słowami, więc będą i obrazy i dźwięki... A jak to wszystko wyjdzie- ocenicie sami.

Życzę Wam wszystkim, aby te Święta były spokojne, rodzinne i pełne miłości. Niech ten czas będzie pełen satysfakcjonujących przemyśleń i zmian na lepsze. Może nawet wymyślicie jakieś Noworoczne postanowienia? Do tego dołączam piosenkę, która jest niezmiernie piękna w swojej prostocie, a zarazem w 100% prawdziwa. O tutaj!

Niech Wasza choinka ubierze się tak samo szybko jak moja:

Przed
Po
I oby była ona przybrana w najpiękniejsze ozdoby jakie tylko macie lub te, które najbardziej lubicie.




























Niech pod tą pięknie przybraną choinką znajdzie się góra prezentów. (Moje są już zapakowane)


Oby przy Wigilijnym stole nie zabrakło nikogo z Waszych najbliższych, bo w Świętach chodzi o to, by mieć przy sobie wszystkich, których kochamy.
No i niech na Waszych twarzach gości nieustannie uśmiech. :)

W tym miejscu chciałabym Wam się pochwalić... Pewna bardzo znacząca Osoba w moim życiu sprawia mi z okazji Świąt bardzo dużo prezentów i niespodzianek. Było ich tak dużo, że przestałam już liczyć, ale tą jedną (a w sumie już drugą, bo pierwszą była maszyna do szycia) chciałabym się pochwalić.

"Twoje ozdoby powinny wisieć na Wrocławskim Rynku, na Wrocławskiej Choince"

I zawisły...

od lewej: Jego ozdoba, moja krzyżykowa ozdoba ( o nią tutaj głównie chodzi), moje zakrętkowe serce (troszeczkę nie wyszło)
...dzięki Niemu!

Bardzo Ci dziękuję, za to że jesteś i za wszystkie prezenty i niespodzianki jakie już od Ciebie otrzymałam. 

Chciałabym również podziękować Wam wszystkim za to, że odwiedzacie mojego bloga, dajecie o sobie znać w komentarzach. Te liczby, słowa- one naprawdę uskrzydlają. Dziękuję.

Jeszcze raz życzę wszystkim Wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt!

Pozdrawiam Świątecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz