piątek, 20 grudnia 2013

Powrót do tradycji...

Jak byłam mała z okazji Świąt Bożego Narodzenia wysyłało się do swoich najbliższych kartki. Trzeba było to robić z dużym wyprzedzeniem, aby zdążyły dotrzeć na czas. Później kartki zostały "wyparte" przez łatwiejsze- sms-y- wystarczyło dostać od kogoś życzenia a później dać "przekaż dalej" i rozesłać do kolejnych dziesięciu osób podpisując się swoim imieniem.
W tym roku postanowiłam powrócić do tradycji, którą znam z dzieciństwa i stworzyłam kartki, a następnie wysłałam lub rozdałam.
A oto one:





































Część z tych piękności (moim zdaniem) pojechała już Pocztą "zwiedzić" trochę Polski. Część z nich znalazła swoich nowych właścicieli tutaj, a reszta czeka na rozdanie. Wydaje mi się, że wyszły naprawdę ładnie, zważając na to, że całkiem niedawno nauczyłam się wykonywania ich.

A Wy wysyłacie kartki świąteczne? A może poprzestajecie na sms-ach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz