niedziela, 5 października 2014

Kocyk Minky

Z polarem Minky miałam już kiedyś do czynienia, ale jak się niedawno okazało- nie był on oryginalny, w związku z czym bardzo różniły się moje doznania z nim związane.
Otrzymałam zamówienie na kocyk bawełniano- Minky, stwierdziłam więc, że zakupię prawdziwe minky, czyli zainwestuję w jakość produktu. Uważam, iż było to najlepsze, co mogłam zrobić! Jest niesamowita różnica między podróbką, a prawdziwą tkaniną. To, co poczułam w rękach dotykając najprawdziwszego Minky było niebywałym przeżyciem! Ten materiał jest wspaniały! A kocyk z niego uszyty- mięciusi, milusi i... po prostu super! Zobaczcie jak mi to wyszło!







Kocyk do najtańszych nie należał, ale osobiście uważam, że warto. Najlepszej jakości Minky i bardzo dobra bawełna= najfajniejszy kocyk jaki do tej pory miałam w rękach.

Już niedługo pokażę Wam, co zajmuje mi aktualnie myśli :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz